مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 05:352021-01-14ورزشي

منتظر ظهور استعدادهای فوتبالی در پاوه هستیم


رییس اداره ورزش و جوانان پاوه باا شاره به اینکه این شهرستان تنها شهرستانی در استان است که سه زمین فوتبال دارد، گفت: تا سال گذشته جوانان ما برای اینکه فوتبال بازی کنند، - به سروآباد و مریوان استان کردستان می رفتند.

سعدی توفیقی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه زمین چمن مصنوعی روستای نوریاب پاوه، با بیان اینکه تا دو سال پیش زیرساخت چندانی برای رشته فوتبال در این شهرستان وجود نداشت، اظهار کرد: سال 1372 زمینی در روستای نوریاب در نزدیکی شهر پاوه برای تبدیل به زمین چمن طبیعی فوتبال خریداری شد، اما تا سال 1380 این پروژه به مرحله اجرا نرسید.

وی تصریح کرد: وضعیت این زمین تا هفت سال پس از افتتاح خوب بود، اما فرسودگی و عدم توجه به آن باعث شد تا به زمین خاکی تبدیل شود و در نهایت کسی از آن استفاده ای نکند.

رییس ورزش و جوانان پاوه افزود: باتوجه به موقعیت بی نظیری که این زمین چمن داشت، پیگیری هایی را برای بازسازی آن آغاز کردیم و در نهایت با حمایت استاندار و مدیرکل وررش و جوانان استان قرار بر این شد تا این زمین بازسازی شود.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام پروژه احداث زمین چمن مصنوعی روستای نوریاب با مساحت 5460 متر مربع مشتمل بر زمین و بخش های پیست دوومیدانی، سکوی تماشاگران، رختکن، سرویس بهداشتی، فنس کشی و پارکینگ آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر ظهور استعدادهای فوتبالی در پاوه هستیم

منتظر ظهور استعدادهای فوتبالی در پاوه هستیم