مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 06:102021-01-14اقتصادي

تامین اعتبار حرم تاحرم از بورس/ واگذاری زمین بهترین راه خانه دار کردن مردم


برای اولین بار در کشور از بازار سرمایه اعتبار لازم برای پیشبرد ساخت آزادراه حرم تا حرم انجام شد و این بزرگراه تاثیر ژرفی بر امنیت و کیفیت حمل و نقل کشور دارد.

- ایسنا/سمنان وزیر راه و شهرسازی گفت: برای اولین بار در کشور از بازار سرمایه اعتبار لازم برای پیشبرد ساخت آزادراه حرم تا حرم انجام شد و این بزرگراه تاثیر ژرفی بر امنیت و کیفیت حمل و نقل کشور دارد.

محمد اسلامی در نشست شورای حمل و نقل و مسکن استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: موضوعی که در این شرایط اهمیت دارد این است که به کوری چشم دشمنان و با وجود تمام مزاحمت ها و موانع استکبار بر سر راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، چرخ سازندگی و توسعه کاملا فعال و در حرکت است.

وی با اشاره به اینکه در وزارت راه و شهرسازی سه محور اساسی در دستور کار قرار دارد افزود: توسعه زمین و مسکن و شهرسازی، محرومیت زدایی و توازن خدمات و تسریع در انجام پروژه هایی که در توسعه کشور تاثیر دارد محورهای مورد نظر است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط سختی که بودجه دولت کاهش یافته و تورم و افزایش قیمت ها توان کاری دولت را کاهش داده است، سعی شد با جذب اعتبار از منابع دیگر پیشرفت پروژه ها متوقف نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار حرم تاحرم از بورس/ واگذاری زمین بهترین راه خانه دار کردن مردم

تامین اعتبار حرم تاحرم از بورس/ واگذاری زمین بهترین راه خانه دار کردن مردم