مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 06:202021-01-14حوادث

آتش افروز جنگل های گرگان بازداشت شد


آتشی که حوالی ساعت 19 روز گذشته ( چهارشنبه) در منطقه «عباس دوک» در ارتفاعات جنگلی نوکنده در غرب گلستان رخ داده بود در نخستین ساعات بامداد امروز مهار و خاموش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، از حدود ساعت 19 روز چهارشنبه بخشی از جنگل های منطقه عباس دوک در شهر نوکنده طعمه حریق شد که مسئولان مساحت منطقه آتش سوزی را در برآورد اولیه حدود 5 هکتار اعلام کرده بودند.

پس از وقوع آتش سوزی، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، هلال احمر، گروه های کوهنوردی و غیره برای مهار آتش به منطقه اعزام شدند اما صعب العبور بودن کار اعزام نیروها و اطفا را با مشکل مواجه کرد.

آن طور که محمد مهرگانفر، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار بندرگز گفته حریق به صورت سطحی و در کف جنگل بود که به طور کامل مهار شده است.

به گفته وی نزدیک به 15 هکتار از اراضی جنگلی منطقه عباس دوک طعمه حریق شد که خوشبختانه آسیب چندانی به درختان نرسید و تنها برگ های خشک کف جنگل از بین رفت.

نیروهای مردمی، داوطلبان هلال احمر و جمعی از کوهنوردان شهرستان بندرگز در حال آماده باش برای اعزام به منطقه هستند تا چنانچه آتش دوباره شعله ور شد، برای اطفاء اقدام کنند.

در روزهای اخیر با افزایش دمای هوا، کاهش رطوبت و وزش بادهای گرم در برخی مناطق، همانطور که هواشناسی استان هشدار داده بود با کوچک ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش افروز جنگل های گرگان بازداشت شد

آتش افروز جنگل های گرگان بازداشت شد