مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 06:352021-01-14سياسي

ادبیات می تواند منجر به آشتی مردم با سیاست شود


شاعر جوان یزدی بر لزوم استفاده ادبیات برای آشتی مردم با سیاست تاکید کرد و گفت: ناخودآگاه با وجود زندگی در موقعیت جغرافیایی خاورمیانه، نمی توان از سیاست فاصله گرفت و شعر می توان بصیرت جامعه از سیاست را ارتقا داد.

- ایسنا/یزد شاعر جوان یزدی بر لزوم استفاده ادبیات برای آشتی مردم با سیاست تاکید کرد و گفت: ناخودآگاه با وجود زندگی در موقعیت جغرافیایی خاورمیانه، نمی توان از سیاست فاصله گرفت و شعر می توان بصیرت جامعه از سیاست را ارتقا داد.

زهرا خوش اندام در حاشیه مراسم رونمایی از اثر رفتن که در هتل مشیرالممالک و با حضور مسئولان استان برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: سبک اشعار من در این کتاب، سپید با مضامین عاشقانه و اجتماعی است ولی درون مایه ی این اشعار غمی درونی دارد.

وی از چاپ کتاب دیگری در آینده نه چندان دور خبر داد و گفت: کتاب شعر بعدی را آغشته به ادبیات و سیاست می نویسم تا این دو مقوله را به هم پیوند داده و آشتی بدهم.

این شاعر جوان یزدی با بیان این که شناخت مردم و معرفی این اشعار به جامعه با مرور زمان میسر خواهد شد، گفت: در این جامعه سیاست زده، ناخودآگاه با زندگی در موقعیت جغرافیایی خاورمیانه آلوده به مسائل سیاسی می شویم و نمی توان از سیاست فاصله گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات می تواند منجر به آشتی مردم با سیاست شود

ادبیات می تواند منجر به آشتی مردم با سیاست شود