مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 06:552021-01-14اجتماعي

هوای کرمانشاه بارانی و برفی می شود


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از اواخر وقت امروز تا عصر فردا جمعه سامانه ناپایدار شرایط جوی را تحت تاثیر قرار می دهد.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه ها داشتیم از اواخر وقت امروز (پنجشنبه) تا عصر فردا جمعه سامانه ناپایدار شرایط جوی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: این سامانه ضمن افزایش دمای شبانه در بعضی ساعات باعث وزش باد نسبتا شدید و بارندگی در سطح استان می شود، وزش باد شدید ناشی از این سامانه ممکن است هوای استان را به ویژه در نواحی مرزی کم و بیش غبارآلود کند.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش در روز جمعه در نواحی اورامانات شدت بیشتری دارد و احتمالا در نواحی سردسیر، کوهستانی، گردنه های استان و در پاره ای نقاط از نواحی معتدل به شکل برف هم دیده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای روز شنبه کاهش نسبی دمای شبانه و مه صبحگاهی دور از انتظار نیست.

خسروی از ورود سامانه ناپایدار و موج بعدی بارش طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: این بارش ها  در نواحی سردسیر همچون شهرستان های سنقر و کنگاور، گردنه ها و ارتفاعات استان به شکل برف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کرمانشاه بارانی و برفی می شود

هوای کرمانشاه بارانی و برفی می شود