مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 07:002021-01-14اقتصادي

2 پالایشگاه نفت خام فوق سنگین و پالایشگاه تولید قیر افتتاح شد


با دستور حسن روحانی رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانسی پالایشگاه نفت خام فوق سنگین و پالایشگاه تولید قیر در جزیره قشم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح پنجشنبه با دستور حسن روحانی به صورت ویدئو کنفرانسی پالایشگاه نفت خام فوق سنگین با سرمایه گذاری ارزی 164 میلیون دلار و ظرفیت تولید 35 هزار بشکه قیر در روز را، در قشم افتتاح شد.

یک هزار و 100 نیرو در دوران ساخت این شرکت مشغول به کار بوده اند و پس از افتتاح، 250 نفر به صورت ثابت در این شرکت اشتغال خواهند داشت.

تولید محصولات باکیفیت بالا مطابق با استانداردهای یورو 2005، کاهش آلودگی محیط زیست، بهره وری انرژی، کمک به ارتقا صادرات از اهداف اصلی این شرکت است.

فاز نخست تأمین پیش نیازهای پالایشگاه بهین پالایش قشم افتتاح شد فاز نخست تأمین پیش نیازهای پالایشگاه تولید قیر با سرمایه گذاری 76 میلیون دلاری در سال جهش تولید به دست رییس دولت تدبیر و امید در منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

با افتتاح فاز نخست تأمین پیش نیازهای پالایشگاه بهین پالایش قشم، 21 مگاوات برق، هشت هزار مترمکعب آب شیرین و 38 هزار تُن بخار در روز تولید می شود.

برق، آب و بخار تولیدشده در این فاز به عنوان پیش نیازهای تولید قیر پالایشگاه بهین پالایش قشم مورداستفاده قرار می گیرد تا این شرکت بتواند به تولید روزانه 35 هزار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پالایشگاه نفت خام فوق سنگین و پالایشگاه تولید قیر افتتاح شد

2 پالایشگاه نفت خام فوق سنگین و پالایشگاه تولید قیر افتتاح شد