مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 07:352021-01-14سياسي

نوید حل مشکل 40 ساله ساکنین خیابان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان بازرسی؛ شهردار منطقه 14 در جلسه ارتباط مستقیم این هفته در پاسخ به تماس های شهروندان با سامانه 1888 در خصوص خیابان کرمان گفت: - شهردار منطقه 14 در جلسه ارتباط مستقیم مرکز نظارت همگانی 1888 از رفع مشکل 40 ساله خیابان کرمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان بازرسی؛ شهردار منطقه 14 در جلسه ارتباط مستقیم این هفته در پاسخ به تماس های شهروندان با سامانه 1888 در خصوص خیابان کرمان گفت: مشکل خیابان کرمان یک مساله 40 ساله است و به شهروندان نوید می دهم با توجه به تصمیمات صورت گرفته در کمیسیون ماده 5 این مشکل رفع گردد.

کامبیز مصطفی پور همچنین از بررسی و رسیدگی سریع به برخی تماس های شهروندان در حین برگزاری جلسه اشاره کرد و افزود: بخشی از موضوعاتی که امروز توسط شهروندان طرح شد به سرعت مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و به استناد گزارش های تصویری ارسالی از سوی همکاران من در سطح منطقه، این درخواست ها انجام شده است.

شهردار منطقه 14 در خصوص مشکل اصلاح معبر در بلوار ده حقی که از موضوعات دارای فراوانی در تماس های شهروندان این منطقه با مرکز 1888 بود اظهار داشت: اصلاح معبر در این بلوار با پیشنهاد شورایاری محل و پس از بررسی های فنی و تایید راهور انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید حل مشکل 40 ساله ساکنین خیابان کرمان

نوید حل مشکل 40 ساله ساکنین خیابان کرمان