مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 07:352021-01-14سياسي

ثبت جشنواره ورنی اهر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ثبت جشنواره ورنی اهر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده صبح امروز در آیین تجلیل شهروندان، هنرمندان و مسئولان شهرستان اهر از مدیرکل و معاونین و کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی به جهت پیگیری و تحقق مطالبه مردمی به جهت ثبت اهر به عنوان شهر ملی ورنی اظهار داشت: نزدیک به 2 سال بود که پرونده اهر شهر ملی ورنی را آغاز کرده بودیم و جلسات مختلفی را با نماینده مردم اهر و هریس، فرماندار، شهردار و شورای شهر داشتیم.

وی افزود: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و هم اصحاب رسانه در زمینه تکمیل و آماده سازی پرونده اهر شهر ملی ورنی و حتی در جلسات دفاع حضور مؤثری داشتند و در رفع نواقصات پرونده نیز همراه ما بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: دو هفته قبل که جلسات بررسی پرونده ثبت ملی شهرها در وزارت میراث فرهنگی شروع شد؛ در آن جلسات از پرونده اهر شهر ملی ورنی ایراداتی گرفته بودند و حتی جهت رفع ایرادات پرونده تاکید داشتند تا به دوره های بعدی موکول شود.

حمزه زاده، عدم تأسیس خانه ورنی اهر را از جمله مهم ترین ایرادات پرونده اهر شهر ملی ورنی عنوان کرد و گفت: حضور شهروندان، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جشنواره ورنی اهر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور

ثبت جشنواره ورنی اهر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور