مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 07:552021-01-14اجتماعي

وقتی مهربانی فراموش نمی شود/کمک 760 میلیونی به سیل زدگان ابرکوه


پس از گذشت بیش از 38 روز از وقوع سیل در شهرستان ابرکوه و روستای فیروزآباد، حمایت های 760 میلیون ریالی موسسه خیریه حضرت زهرا (س) و اتحادیه مواد غذایی و بهداشتی استان یزد جهت اهدا به سیل زدگان به ابرکوه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی وقوع سیل در روستای فیروزآباد و روان شدن سیلاب در برخی از روستاها و شهرهای ابرکوه و مهردشت در تاریخ 16 آذرماه، بسیاری از مسئولین، مؤسسات مردم نهاد، مراکز خیریه و .

از مناطق سیل زده بازدید کرده و اقدام به حمایت از همنوعان خود در این مناطق نمودند.

نصرالله منتظری مسئول موسسه خیریه حضرت زهرا (س) و رییس اتحادیه مواد غذایی استان یزد نیز از نزدیک مناطق آسیب دیده و به ویژه روستای فیروزآباد را بازدید و به گفته خودش عمق فاجعه را در این روستا دیده و با خانواده هایی که همه زندگی خود را از دست داده بودند، از نزدیک آشنا می شود.

منتظری پس ازاین بازدید برای کمک به این مردم مصمم شده و با انتشار تصاویری از تخریب های منطقه و مردمی که خانه های خود را از دست داده اند، در بین اعضای خیریه و همچنین صنف عمده فروشان یزد اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می کند.

وی دراین باره در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مردمی که هیچ گاه مهربانی را فراموش نمی کنند و نسبت به سرنوشت هم وطنان خود بی تفاوت نیستند این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مهربانی فراموش نمی شود/کمک 760 میلیونی به سیل زدگان ابرکوه

وقتی مهربانی فراموش نمی شود/کمک 760 میلیونی به سیل زدگان ابرکوه