مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 08:352021-01-14اقتصادي

نگاه توسعه محورانه در گره گشایی مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشیم


فرماندار اسدآباد با تأکید بر اولویت اشتغال و توسعه شهرستان گفت: مدیران شهرستان برای رفع مشکلات و گره گشایی واحدهای تولیدی باید نگاه توسعه محورانه داشته باشند.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد با تأکید بر اولویت اشتغال و توسعه شهرستان گفت: مدیران شهرستان برای رفع مشکلات و گره گشایی واحدهای تولیدی باید نگاه توسعه محورانه داشته باشند.

سعید کتابی در رفع و بررسی مشکلات چهار واحد صنعتی و معدنی کاویان پود،کاویان سوله،کاویان پیچ و معدن نگین حدید غرب با حضور دستگاه های مربوطه، اظهار کرد: هر یک از واحدهای تولیدی برای توسعه واحدهای خود دارای درخواست هایی هستند که برای توسعه و اشتغال پایدار شهرستان باید نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود بر سر راه این واحدها را با حمایت از آنان در بستر شهرستان مرتفع کنیم .

وی با بیان اینکه قوانین و مقررات هر دستگاه ذی ربط برای ما قابل احترام بوده و به طور قطع باید رعایت شود، تصریح کرد: برای حل مشکل واحدها از مدیران دستگاه های مرتبط تقاضا داریم به دنبال تبصره هایی باشند که امکان کمک و حمایت و گره گشایی کار واحدها بوده و اگر در صورتیکه نمی توانند و از اختیارات آنان خارج است اطلاع داده تا از طریق استان پیگیری کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه توسعه محورانه در گره گشایی مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشیم

نگاه توسعه محورانه در گره گشایی مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشیم