مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 09:002021-01-14پزشكي

پیگیری استاندار خراسان جنوبی برای رفع مشکلات بیمارستان حاجی آباد


استاندار خراسان جنوبی از بیمارستان کوثر در شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زیرکوه بازدید کرد و گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکلات و نیازهای این بیمارستان در دست انجام است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از بیمارستان کوثر در شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زیرکوه بازدید کرد و گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکلات و نیازهای این بیمارستان در دست انجام است.

حمید ملانوری، امروز پنجشنبه 25 دی در سفر به شهرستان زیرکوه، با حضور در بیمارستان کوثر ضمن خداقوت به کادر بهداشت و درمان، از بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه موظف به پوشش و تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی مردم هستیم و این برنامه مهم در تمامی حوزه ها باید مدیریت شود، تصریح کرد: امیدواریم تهاتر یا خریداری این بیمارستان از تامین اجتماعی به زودی انجام شود.

بیمارستان 32 تختخوابی کوثر به صورت استیجاری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که با پیگیری های صورت گرفته به زودی با تامین اجتماعی تهاتر یا خریداری می شود.

اطلاع از وضعیت بیمارستان و پیگیری مهم ترین مطالبه شهرستان برای افزایش تخت های بیمارستانی و ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی از اهداف این بازدید بود که نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری استاندار خراسان جنوبی برای رفع مشکلات بیمارستان حاجی آباد

پیگیری استاندار خراسان جنوبی برای رفع مشکلات بیمارستان حاجی آباد