مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 09:052021-01-14سياسي

مستقل از هر اندیشه سیاسی به میراث معنوی ملت احترام بگذاریم


مستقل از هر گرایش فکری و اندیشه سیاسی، باید به میراث معنوی و شهدای ملت احترام بگذاریم و بزرگی شهدا، غرور ملت و از خودگذشتگی جوانان 16 و17 ساله و صبر پدر و مادرانی که مصیبت هایی بر آنها وارد شد را پاس بداریم.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: مستقل از هر گرایش فکری و اندیشه سیاسی، باید به میراث معنوی و شهدای ملت احترام بگذاریم و بزرگی شهدا، غرور ملت و از خودگذشتگی جوانان 16 و17 ساله و صبر پدر و مادرانی که مصیبت هایی بر آنها وارد شد را پاس بداریم.

حیدر اسکندرپور پنج شنبه 25 دی در آیین تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در آرامستان بهشت احمدی شیراز، بیان کرد: ما همه خانواده این شهدا هستیم و به سوگ آنها می نشینیم.

او افزود: دو شهید عزیزی که امروز در این آرامستان به خاک سپرده می شوند 19 و 21 ساله بودند که در جبهه های جنگ حاضر شدند اما امروز کدام یک از ما حاضر هستیم فرزند نوجوان و جوان خود را جلوی آتش جنگ و خمپاره بیندازیم؟ شهردار شیراز ادامه داد: پدران و مادران ما نسل عجیبی بودند؛ نسلی که از عزیزان خود به راحتی می گذشتند و چند شهید در یک خانواده تقدیم انقلاب کردند.

او با بیان اینکه شهدای گمنام داستان دیگری دارند، گفت: سال های زیادی است که بسیاری از مادران و پدران همچنان منتظر یک تماس کوتاه از فرزندان خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستقل از هر اندیشه سیاسی به میراث معنوی ملت احترام بگذاریم

مستقل از هر اندیشه سیاسی به میراث معنوی ملت احترام بگذاریم