مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 09:202021-01-14بين الملل

آغاز بسته بندی وسایل ترامپ و نظافت کاخ سفید+تصاویر


ترامپ در حال بستن بار و بندیلش برای ترک کاخ سفید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز، جعبه بزرگی از کارتن های خالی به ساختمان دفتر اجرایی کاخ سفید تحویل داده شده است تا بسته بندی وسایل دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و مسئولان دولتش آغاز شود.

دولت جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا قصد دارد کارزاری برای نظافت و پاکسازی کامل کاخ سفید را یک هفته قبل از مراسم انتصاب بایدن به عنوان رییس جمهور و ترک کاخ سفید توسط ترامپ و رفتنش به تفرجگاه Mar-a-Lago در فلوریدا راه بیندازد.

قراردادهای دولتی و دستورات خرید که شبکه ان بی سی نیوز بررسی کرده است نشان می دهد که هزینه نظافت اضافی کاخ سفید نزدیک به نیم میلیون دلار است.

فرایند نظافت کاخ سفید با فرایندهای نظافت این ساختمان در گذشته که کارکنان کاخ سفید انجام می دادند،بسیار فرق دارد زیرا ترامپ و بیش از 40 تن از افراد نزدیک به وی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وزارت خارجه آمریکا نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که بایدن در شب قبل از مراسم انتصاب که ترامپ اعلام کرد در آن شرکت نمی کند، در بلر هاووس می ماند.

پیش از این یک منبع آمریکایی آگاه به روزنامه پولتیکو گفت که کاخ سفید قبل از انتقال جو بایدن به آن بعد از برگزاری مراسم انتصاب شاهد عملیات نظافت فراگیر و عمیق می شود و ساختمان کاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بسته بندی وسایل ترامپ و نظافت کاخ سفید+تصاویر

آغاز بسته بندی وسایل ترامپ و نظافت کاخ سفید+تصاویر