مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 09:502021-01-14اقتصادي

40 مجوز پرورش ماهی در کردستان صادر می شود


تا پایان سال جاری 40 مجوز برای بهره برداران و پرورش دهندگان ماهی و شیلات در کردستان صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آرش آریانژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان کردستان اظهار کرد: طی هفته گذشته دو مجوز برای طرح پرورش ماهی در سدهای کردستان صادر شده و امروز نیز 18 طرح جدید نیز مجوز دریافت کردند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در صدور مجوز برای مجتمع های پرورش ماهی و شیلات در کردستان نخواهیم داشت، افزود: تا پایان سال 40 مجوز جدید پرورش ماهی و شیلات صادر خواهد شد و هر گونه تعاملی که لازم باشد با سرمایه گذاران این حوزه انجام می شود.

مدیرعامل آب منطقه ای کردستان ادامه داد: اجرای طرح پرورش ماهی در قفس نیز در سدهایی که تخصیصی آب شرب نداشته باشند مشکلی نداشته و پروانه بهره برداری برای سرمایه گذاران صادر می شود.

آریانژاد یادآور شد: حتی در چند سال گذشته به واسطه تخصیص آبی که در اجرای پروژه های پرورش ماهی داشته ایم،هیچ حق آبه و آب بهایی از بهره برداران دریافت نشده و انتظار داریم در این زمینه ما نیز بعد از سال ها سرمایه گذاری منتفع شویم.

وی بیان کرد: باید در نشستی با حضور محیط زیست، دانشگاه ها و شورای حفاظت منابع آب استان به صورت علمی بر این موضوع که رهاسازی ماهی عاملی برای آلودگی آب نیست، برگزار شود تا بتوان مصوبه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 مجوز پرورش ماهی در کردستان صادر می شود

40 مجوز پرورش ماهی در کردستان صادر می شود