مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 10:102021-01-14حوادث

کلاهبردار میلیاردی در کرج بازداشت شد


رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی اش از 28 نفر به مبلغ 220 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت از یک نفر نمایشگاه دار خودرو که با جمع آوری مبالغ زیادی وجه از افراد مختلف در قبال واگذاری خودرو از 3 ماه گذشته متواری شده و اطلاعی از وی در دست نیست، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاه برداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با بررسی های لازم، صحت خبر احراز و مشخص شد که نامبرده از کارمندان یکی از ادارات دولتی است که در کنار شغل خود اخیراً با فعالیت در یک نمایشگاه اتومبیل از سابقه و حسن شهرت خود سوءاستفاده و با پول های مردم اقدام به معامله خودرو و کلاه برداری میلیاردی از آن ها کرده و با توجه به غیبت ناگهانی اش احتمال اینکه به خارج از کشور متواری شود بسیار زیاد است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد که نامبرده با استفاده از نفوذی که در دستگاه های دولتی داشته با ادعای اینکه می تواند برای اطرافیان و آشنایانش وام بگیرد مدارک شناسایی آن ها را گرفته و سپس به اسم آن ها افتتاح حساب کرده و شماره همراه خودش را هم به عنوان شماره افتتاح کننده به بانک ارائه تا پیامک ها و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار میلیاردی در کرج بازداشت شد

کلاهبردار میلیاردی در کرج بازداشت شد