مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 10:402021-01-14اقتصادي

اختصاص وسایل جایگزین سوخت فسیلی به 23 حوزه آبخیز استان سمنان


مدیرکل منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه وسایل جایگزین سوخت فسیلی به 23 حوزه آبخیز اختصاص یافت، گفت: کاهش و قطع وابستگی جوامع محلی از چوب و هیزم گونه های مرتعی و جنگلی از اهداف طرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی ظهر پنج شنبه در جلسه اداری با موضوع راهکارهای حفظ منابع طبیعی به میزبانی اداره کل منابع طبیعی سمنان ضمن بیان اینکه وسایل جایگزین سوخت فسیلی شامل آبگرمکن خورشیدی و تنور گازی به 23 حوزه آبخیز استان سمنان رایگان داده می شود، ابراز داشت: این مهم برای تمامی هشت شهرستان استان سمنان اجرایی خواهد شد.

وی بابیان اینکه جایگزینی سوخت فسیلی از سال 95 در دستور کار قرارگرفته وبر مبنای آن 271 آبگرمکن خورشیدی و تنور گازی بین مردم در روستاهای استان سمنان توزیع شده است، افزود: طی سال جاری 41 خانوار روستایی از این امکانات توانستند بهره مند شوند.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه جایگزینی سوخت فسیلی برای کاهش و قطع وابستگی جوامع محلی از چوب و هیزم گونه های مرتعی و جنگلی صورت می گیرد، ابراز داشت: با توجه به اینکه تغییر الگوی مصرف در زمره برنامه های منابع طبیعی برای کاهش فشار بر جنگل ها قرار دارد لذا اعتبارات آن نیز از صندوق توسعه ملی تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وسایل جایگزین سوخت فسیلی به 23 حوزه آبخیز استان سمنان

اختصاص وسایل جایگزین سوخت فسیلی به 23 حوزه آبخیز استان سمنان