مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 10:552021-01-14اقتصادي

قهر ارمنستان با ترکیه فرصتی برای فعالان اقتصادی ایرانی


با توجه به شرایط پیش آمده ارمنستان تمایلی ندارد از کالاهای ترکیه استفاده کند و فعالان اقتصادی ما می توانند بسیاری از این کالاها را تولید و به کشور ارمنستان صادر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محسن نریمان امروز در نشست فوق العاده شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور سفیر ایران در ارمنستان، برگزار شد، اظهار کرد: ما به علت وضعیت خاص پیش آمده تماس های ممتدی با سفیران کشور در آذربایجان و ارمنستان برای برقراری مناسبات اقتصادی و دیپلماتیک داشتیم.

وی افزود: ایران یک مرز بلامناقشه با این کشورها داشته و تمام پارامترهای موجود اقتصادی و ظرفیت های مناطق آزاد و مرز نوردوز بسترهای برقراری روابط تجاری، سیاسی و فرهنگی ایران با کشور ارمنستان را فراهم می کند.

نریمان یادآور شد: در مقطع فعلی ارمنستان تمایلی ندارد که از کالاهای ترکیه استفاده کند؛ در مقابل ما می توانیم بسیاری از این کالاها را تولید و صادر کنیم که و بسیار به نفع ارمنستان خواهد شد.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس تصریح کرد: از گذشته نیز منطقه آزاد ارتباط مناسبی با کشورهای اوراسیا داشته و با مصوبه مجلس و اقبال ارمنستان این مسیر را تسهیل کرده است.

این مسوول اذعان داشت: در آغاز شیوع کرونا در زمینه تامین الکل اتانول و ضدعفونی کنندگان به شدت دچار مشکل بودیم و قیمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر ارمنستان با ترکیه فرصتی برای فعالان اقتصادی ایرانی

قهر ارمنستان با ترکیه فرصتی برای فعالان اقتصادی ایرانی