مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 11:002021-01-14پزشكي

مرکز تشخیصی درمانی بیماری های گوارش و ریه در سمنان افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افتتاح مرکز تشخیصی درمانی بیماری های گوارش و ریه در سمنان خبر داد و گفت: برای این مجموعه 120 میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده است.

- نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه مرکز تشخیصی درمانی بیماری های گوارش و ریه در سمنان افتتاح شد، اظهار داشت: برای این مجموعه 120 میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده است.

وی بابیان اینکه در این بخش دستگاه هایی برای افزایش قدرت تشخیص بیماری ها و اختلالات شدید ریه تعبیه شده است، افزود: این دستگاه نقش مؤثری در تشخیص بیماری ها دارد و خدمات تشخیصی آندوسکوپی و کلونوسکوپی از دیگر خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر اینکه این مرکز شامل بخش های اسکویی، تشخیصی و درمانی در حوزه بیماری های ریه و گوارشی است، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این مرکز شهروندان سمنانی برای دریافت خدمات مربوطه نیازی به خروج از استان ندارند.

دانایی با اشاره به اینکه این مرکز به دو دستگاه آندوسکوپی جدید و دستگاه سونوگرافی با امکانات تشخیصی بالا تجهیز شده است، یادآور شد: با راه اندازی این دستگاه ها انجام آندوسکوپی و سونوگرافی در این روش به طور هم زمان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تشخیصی درمانی بیماری های گوارش و ریه در سمنان افتتاح شد

مرکز تشخیصی درمانی بیماری های گوارش و ریه در سمنان افتتاح شد