مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 11:202021-01-14ورزشي

ناگفته های ماجرای جدایی بشار رسن از پرسپولیس


جدایی بشار رسن از پرسپولیس پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا حکم بنزین روی آتش را داشت چرا که اختلافات زیادی که بین کادر فنی و برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس وجود داشت را علنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از پایان دربی 94 و در نشست خبری با نام بردن از مهدی رسول پناه به عنوان رییس هیئت مدیره و کسی که باعث جدایی بشار رسن از پرسپولیس شده شمشیر را برای او از رو بست و حتی علی رغبتی دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را هم بی نصیب نگذاشت.

این کنفرانس خبری عجیب و طوفانی باعث شد تا اذهان عمومی به سمت رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برود چراکه این اظهارات باعث شد خیلی ها رسول پناه را مسبب جدایی ستاره عراقی از پرسپولیس بدانند.

با این همه اگر بخواهیم واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که برخلاف تصورات موجود، مهدی رسول پناه و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نقشی در جدایی بشار رسن نداشتند.

واقعیت ماجرا این است که پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت سرخپوشان از قطر به تهران بشار رسن به رسول پناه که آن زمان سرپرست باشگاه بود اعلام کرد که تیم قطری یک خانه 1500 متری و ماشین برای او در دوحه در نظر گرفته و او قصد دارد پدرش را از عراق به دوحه ببرد چرا که شرایط زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های ماجرای جدایی بشار رسن از پرسپولیس

ناگفته های ماجرای جدایی بشار رسن از پرسپولیس