مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 11:252021-01-14اقتصادي

فروش لوله مانیسمان


فروش لوله مانیسمان یا همان لوله بدون درز نیازمند اطلاعات و آشنایی با زبان مهندسی پایپینگ است، همچنین باتوجه به شرایط فعلی کشور و تفاوت بین زبان بازار و زبان مهندسی در بسیاری از اصطلاحات در خرید و فروش لوله مانیسمان باید به هر دو زبان مهندسی و بازار و اصطلاحات آنها آشنایی داشت.

- `در ابتدا باید گفت که اصطلاح لوله مانیسمان اصطلاح علمی و درستی نیست اما چون در بازار ایران  لوله بدون درز یا SEAMLESS را به این نام می شناسند و این مقاله بیشتر به منظور افزایش اطلاعات علمی افراد فعال در بازار این لوله تهیه شده است و مقدار جستجو در موتورهای جستجوگر برای کلیدواژه لوله مانیسمان چندین برابر لوله بدون درز است ما نیز از این اصطلاح استفاده می­کنیم.

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت مستمر در صنعت لوله و به ویژه در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی می باشد و شامل اطلاعات علمی و اصطلاحات بازار لوله مانیسمان در ایران است و همچنین تلاش شده است پاسخگوی کلیه سوالات احتمالی برای فرایند فروش لوله مانیسمان باشد.

لازم به ذکر است این مقاله آموزشی توسط مهندس محمد صالح یاوری موسس و مدیر بازرگانی گروه مهندسی صنایع فرادستی پترو کالوج که یکی از بزرگترین واردکنندگان و انبارداران لوله مانیسمان در کشور می­باشد تهیه و تنظیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان