مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 11:402021-01-14اقتصادي

قبض آب 3 میلیون و 900 هزار مشترک رایگان می شود


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور گفت: انتظار می رود پس از اجرای طرح آب امید و تشویق مشترکان بتوانیم مصرف را تا 10 درصد کاهش دهیم.

- از مجموع مشترکان، حدود 15 درصد که شامل 3 میلیون و 900 هزار مشترک است شامل این طرح هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا کشفی امروز در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در نشستی خبری در پاسخ به ایسنا در خصوص جزییات طرح آب امید، اظهار کرد: بر اساس این طرح که از اول دی ماه پیاده سازی شده، کسانی که یک سوم الگو مصرف داشته باشند از هرگونه پرداخت آب بها معاف هستند، اظهار کرد: آیین نامه های مربوط به این طرح تدوین و صادر شده است.

وی افزود: در طرح آب امید، بر اساس الگوی مصرف کسانی که 15 متر مکعب مصرف داشته باشند، به عنوان خوش مصرف، دو برابر این رقم پرمصرف و بیش از آن به عنوان بد مصرف تلقی می شوند.

در این طرح، تمامی مشترکان بویژه پرمصرف و بد مصرف که در دوره های گذشته مصارف بالایی داشتند به صورت خاص شناسایی شده و به این مشترکان اطلاع رسانی صورت می گیرد.

به این دسته از مشترکان روش های کاهش مصرف اطلاع رسانی می شود و اطلاعات و تخصص شرکت ها در رابطه با روش های کاهش مصرف در اختیار کلیه مشترکان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبض آب 3 میلیون و 900 هزار مشترک رایگان می شود

قبض آب 3 میلیون و 900 هزار مشترک رایگان می شود