مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 11:452021-01-14سياسي

سبزی: ارز دونرخی فسادزاست


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارز دونرخی فسادزاست و به اقتصاد کشور آسیب وارد کرده است.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارز دونرخی فسادزاست و به اقتصاد کشور آسیب وارد کرده است.

حجت الاسلام محمد سبزی امروز پنجشنبه 25 دیماه در نشست استاندار مرکزی با اعضای تشکل های کارگری در خانه کارگر تشکیلات ساوه و زرندیه، کارگران را مظلوم ترین قشر جامعه دانست و افزود: بالغ بر 70 درصد جمعیت شهرستان ساوه را جامعه کارگری تشکیل می دهد که از نظر معیشت و حقوق و نیز تامین مسکن با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه عمل به وظایف قانونی راهکاری برای حل مشکلات جامعه کارگری است، گفت: اگر هر کسی وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد نارضایتی ها به حداقل رسیده و تجمعات و اعتراضات کارگری شکل نخواهد گرفت.

اگر کارفرما به فکر معیشت کارگر باشد و به کارگر ظلم نکند و اگر اداره کار وظیفه خود را به درستی انجام دهد تا حقی از کارگری تضییع نشود و دستگاه های اجرایی در عمل به وظایف قانونی خود کوتاهی نکنند، نارضایتی نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه کارگران با مشکل تامین مسکن مواجه هستند، گفت: برخی واحدهای تولیدی و صنعتی حاضرند با واگذاری زمین از سوی دولت برای کارگران شاغل در کارخانجات مسکن مورد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزی: ارز دونرخی فسادزاست

سبزی: ارز دونرخی فسادزاست