مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 11:552021-01-14اقتصادي

زنجان بزرگترین ظرفیت برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک است


استان زنجان بزرگترین ظرفیت برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک شمال غرب کشور را دارد و دو خطه شدن راه آهن زنجان به قزوین یکی از زیر ساخت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین با بیان اینکه در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان در مردادماه امسال 200 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت، گفت: با پیگیری های انجام شده از محل تبصره 56 نیز 250 میلیارد تومان اعتبار از طریق بانک ها برای پیشبرد این طرح و طرح های عمرانی دیگر در استان جذب شده است.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین ظرفیت حمل بار استان زنجان از طریق خطوط ریلی بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت و همچنین زمان تردد مسافران از تهران به زنجان هم یک ساعت کاهش می یابد.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان بزرگترین ظرفیت برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک شمال غرب کشور را دارد، گفت: در این میان دو خطه شدن راه آهن زنجان به قزوین یکی از زیر ساخت های مورد نیازاست و تامین زیر ساختها خود پایه و اساس تبدیل شدن زنجان به مرکز لجستیک شمال غرب کشور است.

حقیقی تاکید کرد: رسانه ها در اطلاع رسانی روند اجرای پروژه های جهش تولید در استان عملکرد بسیار خوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان بزرگترین ظرفیت برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک است

زنجان بزرگترین ظرفیت برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک است