مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 12:002021-01-14اقتصادي

اضافه شدن 250 میلیارد تومان اعتبار برای دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین


استاندار زنجان از درخواست 250 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین خبر داد.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان از درخواست 250 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین خبر داد.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (25 دی ماه) در جلسه پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان به قزوین اظهار کرد: طول این محور در حوزه استحفاظی استان زنجان 104 کیلومتر بوده و در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه، 200 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شد که این مبلغ در حساب راه آهن جمهوری اسلامی بوده و احتمالاً بخشی از آن به پیمانکاران پرداخت شده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت ها و نیاز مالی این پروژه، یادآور شد: برای تکمیل این محور 250 میلیارد تومان از محل تبصره 56 درخواست کردیم و از طرف رییس جمهور نیز برای تزریق اعتبارات دستور کتبی صادر شده است، به همین خاطر نباید از نظر اعتباری برای این پروژه مشکلی به وجود بیاید و پیمانکاران باید کار را تحویل دهند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه موضوع دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین در سفر مقام معظم رهبری به این استان به تصویب رسیده است، تصریح کرد: ما به عنوان سربازان نظام، بر خود وظیفه می دانیم این پروژه مهم را به نتیجه برسانیم تا مردم از عواید آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 250 میلیارد تومان اعتبار برای دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین

اضافه شدن 250 میلیارد تومان اعتبار برای دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین