مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 12:152021-01-14سياسي

«زره» قابلیت بالاتری نسبت به ناوهای موشک انداز قبلی دارد


ناو موشک انداز «زره» نسبت به ناوهای موشک اندازی که در گذشته طراحی و ساخته شده از قابلیت عملیاتی بالاتری برخوردار است.

- جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ناو موشک انداز زره نسبت به ناوهای موشک اندازی که در گذشته طراحی و ساخته شده از قابلیت عملیاتی بالاتری برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در گفت وگویی، در خصوص الحاق تجهیزات دریایی جدید به ناوگان نیروی دریایی اظهار کرد: ناو موشک انداز زره نسبت به ناوهای موشک اندازی که در گذشته طراحی و ساخته شده از قابلیت عملیاتی بالاتری برخوردار است.

وی ضمن تشریح اقدام ارزشمند نیروی دریایی در تغییر کاربری شناور تجاری ناو بندر مکران برای پشتیبانی و حضور مستمر در آب های آزاد و اقیانوس ها گفت: امروز ارتش در تمامی عرصه ها آماده است و توان لازم را جهت پاسخگویی به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را دارد و تجهیزاتی که اخیراً الحاق شده اند، بر اقتدار دریایی ما می افزایند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش در حوزه هواپیمایی تلاش فزاینده ای داشته و به یشرفت های قابل توجهی دست یافته است، افزود: ما در حوزه پهپادی، موشکی، عرصه دریا و پدافند آمادگی بسیار بالایی داریم و همواره به دنبال افزایش توان در عرصه های مختلف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زره» قابلیت بالاتری نسبت به ناوهای موشک انداز قبلی دارد

«زره» قابلیت بالاتری نسبت به ناوهای موشک انداز قبلی دارد