مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 12:252021-01-14اقتصادي

دولت ارمنستان باید امنیت سرمایه گذاران ما را تأمین کند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت:دولت ارمنستان باید امنیت سرمایه گذاران ما را تأمین کند و هیچ نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت:دولت ارمنستان باید امنیت سرمایه گذاران ما را تأمین کند و هیچ نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

یونس ژائله امروز پنجشنبه در نشست فوق العاده شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، استاندار آذربایجان شرقی، مدیران استان و تعدادی از فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت های بالایی در آذربایجان شرقی برای ورود به اوراسیا وجود دارد و ما اعلام آمادگی می کنیم که به این بازار ورود کنیم.

وی ادامه داد: موانعی را آنالیز و نقاط ضعف و قوت را مشخص کردیم که عدم همکاری بانک های ایرانی یکی از این موانع است در حالیکه اولین قدم حضور تجار وجود یک کانال امن مالی است.

متاسفانه شرکت های بزرگ ما به هیچ وجه در ارمنستان فعالیت نمی کنند و شرکت های کوچک نیز با ظرفیت کم فعالیت می کنند.

وی عدم آشنایی با مسائل مالیاتی و بانکی را مهمترین عامل متضرر شدن تجّار ایرانی و تبریزی در ارمنستان برشمرد و افزود:دولت ارمنس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ارمنستان باید امنیت سرمایه گذاران ما را تأمین کند

دولت ارمنستان باید امنیت سرمایه گذاران ما را تأمین کند