مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 12:402021-01-14بين الملل

کنفرانس مطبوعاتی لاوروف و وزیر خارجه عربستان


وزیر خارجه روسیه امروز در دیدار با همتای عربستانی خود با تاکید بر اهمیت نتایج کنفرانس سران شورای همکاری خلیج فارس به میزبانی شهر العلا عربستان در ایجاد شرایط مناسب برای تدوین ساختار امنیت جمعی در منطقه خلیج فارس، - وزیر خارجه روسیه امروز در دیدار با همتای عربستانی خود با تاکید بر اهمیت نتایج کنفرانس سران شورای همکاری خلیج فارس به میزبانی شهر العلا عربستان در ایجاد شرایط مناسب برای تدوین ساختار امنیت جمعی در منطقه خلیج فارس، نقش عربستان در موفقیت این نشست را ستود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و فیصل بن فرحان، همتای عربستانی او امروز (پنج شنبه) پس از اولین دیدار شخصی شان در مسکو، کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با یکدیگر داشتند.

لاوروف در این کنفرانس شورای همکاری خلیج فارس را یک سازوکار منطقه ای مهم توصیف کرد و گفت: مسکو پیشتر از نتایج نشست سران العلا که پنجم ژانویه برگزار و در پایان بازگشت اتحاد شورا اعلام شد، استقبال کرده بود.

وزیر خارجه روسیه گفت: ما بر این باوریم نتایج این نشست در آماده کردن شرایط مناسب برای تصویب طرحی جهت ایجاد یک ساختار امنیت جمعی در منطقه خلیج (فارس) به ویژه با در نظر گرفتن پیشنهادهای روسیه، نقش بسزایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس مطبوعاتی لاوروف و وزیر خارجه عربستان

کنفرانس مطبوعاتی لاوروف و وزیر خارجه عربستان