مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 12:452021-01-14بين الملل

طلاق سیاسی عون و حریری


روزنامه «الجمهوریه» لبنان با اشاره به حواشی اخیر دیدار میشل عون و حسن دیاب و فیلم منتشره از این دیدار، عون و حریری را در آستانه طلاق سیاسی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه الجمهوریه، آینده ارتباط میشل عون رییس جمهور لبنان و سعد حریری نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید در هاله ای از ابهام قرار دارد و به نظر می رسد افق آینده لبنان با توجه به شرایط موجود همچنان نامعلوم باشد.

الجمهوریه گفت که طبق خبرهای واصله از منابع نزدیک به کاخ ریاست جمهوری پس از فیلم منتشر شده از سخنان رییس جمهور میشل عون علیه حریری، بحث های سیاسی بسیاری در این زمینه به راه افتاده که ارتباط این دو را در آستانه جدایی قرار داده است.

به دنبال انتشار فیلم ویدئویی از دیدار عون و دیاب نخست وزیر دولت پیشبرد امور قبل از شروع جلسه شورای عالی دفاع لبنان در کاخ ریاست جمهوری بعبدا که در آن عون، سعد حریری را به دروغگویی متهم می کند، بحرانی را به وجود آورده است که به نظر می رسد آخرین رشته های ارتباط این دو را قطع کند.

خبرها حاکی از این است که قرار است تا افرادی برای میانجیگری میان عون و حریری واسطه شوند تا همه احتمالات را برای بازگشت مسالمت آمیز برای قرار گرفتن زیر یک سقف حکومتی ارزیابی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق سیاسی عون و حریری

طلاق سیاسی عون و حریری