مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 13:002021-01-14ورزشي

کمانداران برتر هفته پنحم و ششم لیگ برتر تیروکمان معرفی شدند


هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند مردان امروز در سایت تیروکمان پیگیری و کمانداران برتر معرفی شدند.

- هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند مردان امروز در سایت تیروکمان پیگیری و کمانداران برتر معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیروکمان امروز در ریکرو و کامپوند مردان پیگیری شد و نتایج زیر به دست آمد.

در هفته پنجم رقابت های کامپوند مردان، تیم های سپاهان و آکادمی راد با نتیجه 5 بر صفر به ترتیب برابر کمانداران پایتخت و نفت امیدیه به برتری رسیدند.

تیم آلفا با نتیجه 4 بر یک هیات آبیک را شکست داد و فولاد آلیاژی تهران با نتیجه3 بر 2 برابر مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به پیروزی رسید.

در هفته ششم این رقابتها نیز تیم های آلفا و آکادمی راد با نتیجه 5 بر صفر به ترتیب برابر سپاهان و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به پیروزی رسیدند و تیم های فولاد آلیاژی ایران و هیئت آبیک نیز 4 بر یک تیم های هیات کرمانشاه و نفت امیدیه را شکست دادند.

همچنین در هفته پنجم مسابقات ریکرو مردان، تیم های سپاهان و دانشگاه آزاد با نتیجه 5 بر صفر برابر تیم های هیات چهار محال و بخیاری و کمانداران پایتخت به پیروزی رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمانداران برتر هفته پنحم و ششم لیگ برتر تیروکمان معرفی شدند

کمانداران برتر هفته پنحم و ششم لیگ برتر تیروکمان معرفی شدند