مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 13:102021-01-14سياسي

دو عنوان کتاب با موضوع فرهنگ علوی در کاشان رونمایی شد


رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشان گفت: در سالی که کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه معرفی شده است، دو عنوان کتاب با موضوع ترویج فرهنگ علوی رونمایی شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشان گفت: در سالی که کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه معرفی شده است، دو عنوان کتاب با موضوع ترویج فرهنگ علوی رونمایی شد.

زینب سادات واسعی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نهج البلاغه کتاب زندگی است و شامل اندیشه های امام علی علیه السلام به عنوان رهبر یک جامعه اسلامی است و الگوی زندگی سعادتمندانه را ترسیم می کند و باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: کتاب های اصول اخلاق اداری در نهج البلاغه به قلم اکبر فلاح و بوستان کوثر نوشته علی بوستانی طاهری دو اثری است که به معرفی بخشی از اندیشه های امام علی (ع) و آموزه های زندگی حضرت زهرا (س) پرداخته است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشان تصریح کرد: نشست کتابخوان، شیوه ای تبلیغی و ترویجی برای معرفی کتاب خوب است و با انتخاب کاشان به عنوان نخستین پایتخت نهج البلاغه کشور، تلاش می کنیم با اجرای این طرح، ابعاد مختلف زندگی و سیره امام علی (ع) را به شهروندان به ویژه کارکنان دستگاه های اداری معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عنوان کتاب با موضوع فرهنگ علوی در کاشان رونمایی شد

دو عنوان کتاب با موضوع فرهنگ علوی در کاشان رونمایی شد