مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 13:102021-01-14اقتصادي

راه های کاهش مصرف بنزین خودرو در زمستان


آیا می دانستید در فصل سرما مصرف سوخت در یک خودروی سواری معمولی حدود 12درصد افزایش می یابد؟ جام جم نوشت: در شرایط فعلی و با توجه به همه گیری ویروس کرونا بسیاری از مردم برای رفت وآمدهای روزانه، استفاده از خودروی شخصی را به استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی ترجیح می دهند.

از طرفی معمولا در زمستان و با سردشدن هوا، رانندگی با خودروی شخصی طرفداران بیشتری پیدا می کند.

با افزایش شمار استفاده کنندگان از خودروی شخصی و متعاقب آن افزایش میزان مصرف سوخت، نگرانی های زیست محیطی مانند آلودگی هوا و همچنین قیمت بنزین و مسائل اقتصادی، ازجمله مواردی است که کاربران خودروهای شخصی را تحت تأثیر قرار می دهد.

بنابراین دانستن نکات و ترفندهایی که موجب کاهش میزان مصرف سوخت در خودروهای سواری می شوند، در فصل زمستان مهم تر از هر زمانی می شود.

شاید می پرسید چگونه سرمای هوا باعث افزایش تلفات انرژی در خودرو می شود؟ در ادامه ضمن پاسخ به این سؤال ترفندهایی را معرفی می کنیم که با در نظر گرفتن آنها می توانیم قدمی هرچند کوچک در جهت کاهش آلودگی هوا، که این روزها شدیدا گریبانگیر شهرهای بزرگ کشور شده است، برداریم و به حفظ سلامت جامعه کمک کنیم.

در فضای باز پارک نکنید یک راهکار بسیار ساده برای جلوگیری از تأثیرات منفی ناشی از افت دمای هوا بر عملکرد خودرو، پارک کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های کاهش مصرف بنزین خودرو در زمستان

راه های کاهش مصرف بنزین خودرو در زمستان