مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 13:102021-01-14حوادث

عاملان درگیری مسلحانه در قزوین بازداشت شدند


فرمانده انتظامی استان از دستگیری اراذل و اوباش و عاملان درگیری مسلحانه و تحت تعقیب پلیس گیلان در قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: روز گذشته گشت آزاد راه قزوین – کرج حین گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید با 3 سرنشین مشکوک و دستور ایست صادر که خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری می شود.

وی ادامه داد: حین تعقیب 2 تن از سرنشینان خودرو با استفاده از اسلحه شکاری به سمت پلیس تیر اندازی و در ادامه متهمان با رها کردن خودرو به سمت باغات قزوین متواری می شوند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با اجرای طرح مهار و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، 3 متهم فراری در مخفیگاه شأن شناسایی و در یک اقدام منسجم و ضربتی دستگیر و در این عملیات یکی از متهمان حین تعرض و درگیری به سمت مأموران حمله ور شده که عوامل انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی و فرد مهاجم را مجروح کردند.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و انجام تحقیقات و بررسی های لازم مشخص شد از اراذل و اوباش سطح یک استان گیلان بوده که در جریان یک خفت گیری از خودرو و درگیری مسلحانه در شهرستان رودبار به سمت استان البرز متواری و قصد بازگشت مجدد به استان گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان درگیری مسلحانه در قزوین بازداشت شدند

عاملان درگیری مسلحانه در قزوین بازداشت شدند