مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 13:252021-01-14اقتصادي

پرداخت 70 هزار فقره تسهیلات کرونایی با سفته دیجیتال


معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد گفت: در آینده نزدیک، کل سفته های بانکی، الکترونیکی می شوند و دیگر سفته کاغذی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت اقتصاد و دارایی، عباس معمار نژاد، طی سخنانی در ششمین رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران که با حضور مدیران عامل بانک ها، فعالان عرصه فناوری های مالی کشور برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: در آینده نزدیک، کل سفته های بانکی، الکترونیکی می شوند و دیگر سفته کاغذی نداریم.

وی با بیان اینکه توجه به تحول دیجیتال و اقتصاد هوشمند در حال حاضر از یک انتخاب گذشته و تبدیل به اجبار شده است، ادامه داد: معنی این حرف این است که ما بدون توجه به فناوری های نوین و دیجیتال، دیگر امکان رقابت در بازار، مخصوصاً بازارهای مالی را نداریم.

نکته قابل توجه در موضوع اقتصاد هوشمند و تحول دیجیتال این است که این مساله صرفاً یک موضوع فناورانه نیست و تحقق تحول دیجیتال و اقتصاد هوشمند نیاز به تغییر پارادایم فکری و فرهنگی در اداره سازمان ها و شرکت ها دارد.

این مقام مسئول افزود: مهم ترین تغییر پارادایم این است که باید نگاه مان را در بانک، سازمان دولتی یا یک شرکت فناوری یا هر کسب و کاری از نگاه درون به بیرون به نگاه بیرون به درون تغییر دهیم، به این معنا که در نظام بانکی به جای اینکه بنشینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 70 هزار فقره تسهیلات کرونایی با سفته دیجیتال

پرداخت 70 هزار فقره تسهیلات کرونایی با سفته دیجیتال