مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 14:252021-01-14ورزشي

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مرد میدان معرفی شدند+اسامی


بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مجازی مرد میدان را که با موضوع وصیت نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، فخرالدین رضایی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی مجازی مرد میدان از 11 تا 16 دی ماه با موضوع وصیت نامه این شهید عزیز در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار  شد.

وی افزود: با وجود این که تنها 6 روز برای شرکت در این مسابقه فرصت وجود داشت اما این مسابقه کتابخوانی مجازی با استقبال خوبی  مواجه شد و 1500 نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان ها پس از مطالعه متن وصیت نامه، با ورود به صفحه اینترنتی مسابقه مرد میدان، در آن شرکت کردند.

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که مسابقه مرد میدان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد افزود: سازمان های بسیج هنرمندان، بسیج عمران و معماری، بسیج ورزشکاران، بسیج مهندسین صنعت، بسیج کشاورزی، بسیج دانش آموزی، مرکز فرهنگی خانواده،  فرهنگی هنری، بسیج حقوق دانان و  بسیج پیشکسوتان و ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح نیز در اجرا و اطلاع رسانی این مسابقه شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مرد میدان معرفی شدند+اسامی

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مرد میدان معرفی شدند+اسامی