مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 15:002021-01-14اقتصادي

بهره برداری از 35 پارک محلی و منطقه ای تا پایان امسال در مشهد


مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از بهره برداری 35 پارک محلی و منطقه ای تا پایان امسال در مشهد خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید علی اکبر انتظام اظهار کرد: برای استقبال از بهار 1400، کاشت 15 میلیون بوته گل در دستور کار قرار گرفته است و المان های گل نیز به روش گذر و منظر اجرا می شود.

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد افزود: 12 هزار متر مکعب خاک ترکیبی در باغچه های سطح شهر توزیع می شود تا گل کاری های ویژه ای در باغچه ها و آیلند ها صورت گرفته و کسری های این بخش ها از جمله گل رز، چمن و .

رفع شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با آبی شدن وضعیت کرونا یی شهر مشهد ممنوعیت ورود شهروندان به پارک ها نیز برداشته شده است، بیان کرد: همچنان استفاده از وسایل بازی، ابخوری ها و وسایل ورزشی و بدنسازی پارک ها ممنوع است.

انتظام با بیان اینکه رسیدگی به درختان معابر فرعی یکی از درخواست های پرتکرار شهروندان در تماس با 137 بوده است، ادامه داد: ما نیز برای مشارکت در این حوزه، با ختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری و سال آینده، در نظر داریم نسبت به آزادسازی طوقه، تشتک زنی و هرس درختان در معابر فرعی اقدام کنیم تا شهروندان راحت تر بتوانند نسبت به آبیاری درختان مقابل منزل خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 35 پارک محلی و منطقه ای تا پایان امسال در مشهد

بهره برداری از 35 پارک محلی و منطقه ای تا پایان امسال در مشهد