مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 16:202021-01-14اقتصادي

پیش بینی 200 نقطه جهت احداث کانون اسکان عشایر در فارس


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه در استان فارس 200 نقطه برای احداث کانون اسکان عشایر در نظر گرفته شده است، گفت: اسکان عشایر با هدف تامین آسایش و رفاه بیشتر با مشارکت بنیاد مسکن و همراهی سازمان های مسوول دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، زمانی با بیان اینکه تامین زمین و زیرساختهای اسکان از جمله اولویتهای بنیاد مسکن است افزود: اجرای کانون های توسعه اسکان عشایر در استان فارس با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن، خدمت به آحاد جامعه و از جمله جامعه تولیدکننده عشایر است .

وی اضافه کرد: از 120 طرح مطالعاتی اسکان عشایر، بخش عمده آن به سرانجام رسیده و شماری از  طرح باقی مانده هم تعیین تکلیف می شوند .

زمانی ادامه داد : با اجرای این طرح ها که شامل اقدامات عمرانی و زیربنایی اسکان در کانون های توسعه عشایری و تجهیز این کانون ها به خدماتی از جمله راه، آب، برق و آماده سازی سایت اسکان در مناطق عشایری است، وضعیت زندگی عشایر بهتر می شود و آرامش خاطر بیشتری در میان عشایر به وجود می آید.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه در استان  فارس 200  نقطه برای احداث کانون اسکان عشایر پیش بینی شده  است ادامه داد :  تاکنون عملیات اجرایی در بیش از نیمی از این کانون ها  به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 200 نقطه جهت احداث کانون اسکان عشایر در فارس

پیش بینی 200 نقطه جهت احداث کانون اسکان عشایر در فارس