مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 17:202021-01-14اقتصادي

توزیع جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد نجف شهر


10 سری جهیزیه به ارزش 2 میلیارد ریال از محل بودجه کمیته امداد سیرجان و کمک های خیرین امروز تحویل مددجویان نوعروس تحت پوشش شد.

- معاون کمیته امداد نجف شهر سیرجان در حاشیه این مراسم به مهر گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس ظروف، ماشین لباسشویی، فرش، سرویس قابلمه، اتوبخار، کالای خواب، پنکه، کتری برقی و سرویس قاشق و چنگال و همچنین بسته های فرهنگی است که به نوعروسان خانواده ده مدد جو اهدا و توزیع شد.

غلامرضا علیدادی گفت: هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد، ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده های نیازمند و مددجویان است که این مهم تا کنون با همکاری و مساعدت خیّرین محقق شده است.

وی با اشاره به نقش مهم حامیان، خیّران و دستگاه های اجرایی در توانمند سازی خانواده های نیازمند افزود: کمک به تأمین جهیزیه دختران تحت پوشش و پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر از جمله حمایت های کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود.

معاون کمیته امداد نجف شهر سیرجان گفت: کمیته امداد، نهادی اجتماعی در یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکل افراد مختلف جامعه است و تلاش می شود تا با مشارکت نیکوکاران بخشی از نیاز مددجویان برط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد نجف شهر

توزیع جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد نجف شهر