مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 17:252021-01-14اقتصادي

کاهش 79 درصدی مرگ ومیر کرونایی در استان تهران با اجرای طرح شهید سلیمانی


علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با از ابتدای آذر ماه تا 21 دی ماه جاری بالغ بر 79 درصد از میزان مرگ و میرهای ناشی از کرونا در سطح استان تهران کاهش یافته است.

وی با اشاره به دستاوردهای موفقیت آمیز طرح شهید سلیمانی، افزود: بر اساس آمار به دست آمده از سطح شهرستان های استان تهران در طی مدت زمان اجرای طرح محله محور شهیدسلیمانی، کلیه شاخص های درمانی و بهداشتی رو به تقلیل است و میزان مراجعات و بستری شدگان در مراکز درمانی و مرگ و میرها کاهش چشمگیری داشته است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با قدردانی از همکاری همه افراد و دستگاه های مشارکت کننده در طرح شهید سلیمانی، بیان کرد: طی 50 روز اخیر با اقدامات انجام شده، تعداد افراد بستری شده در بیمارستان ها بیش از 76 درصد کاهش پیدا کرده و تعداد افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه به دلیل ابتلا به کرونا، بیش از 41 درصد کاهش یافته است.

زالی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه با افزایش امکانات و تجهیزات مورد نیاز و اقدامات دیگر، میزان تستهای مثبت ما در تست های سریع به کمتر از 9 درصد کاهش و در مورد تست های cpr عدد به سرعت به زیر 20 درصد نزدیک می شود که نشان می دهد الحمدلله به دنبال اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در استان تهران شاهد چرخش کندتر ویروس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 79 درصدی مرگ ومیر کرونایی در استان تهران با اجرای طرح شهید سلیمانی

کاهش 79 درصدی مرگ ومیر کرونایی در استان تهران با اجرای طرح شهید سلیمانی