مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 18:402021-01-14سياسي

توزیع 100 هزار وعده غذای نذری در حاشیه شهر مشهد


معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با ایام دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 100 هزار وعده غذای نذری در حاشیه شهر مشهد توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محمد توکلی اظهارکرد: با عنایت حضرت امام رضا(ع) و تلاش و همت خادمان مخلص این امام رئوف در موکب امام رضا(ع)، به صورت روزانه بیش از 10 هزار وعده غذای گرم متبرک طبخ طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته، در دهه فاطمیه میان محرومان حاشیه شهر مشهد مقدس توزیع می شود.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه موکب امام رضا(ع) بیش از 400 خادم افتخاری دارد که از این میان، 200 نفر آشپز و کمک آشپز هستند، افزود: خادمان امام رضا(ع) در این ده روز با شیفت بندی دوازده ساعته یا بیست وچهارساعته برای آماده سازی غذای گرم ویژه محرومان خدمت می کنند.

وی به نحوه توزیع غذای متبرک رضوی میان محرومان و نیازمندان حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و ادامه داد: بر حسب برنامه ریزی های صورت گرفته طی یک ماه گذشته، مناطق محروم و افراد نیازمند برای دریافت غذای نذری این ایام شناسایی شده اند.

توکلی تصریح کرد: طبخ و توزیع غذای متبرک رضوی ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد از 18 دی ماه هم زمان با آغاز دهه فاطمیه شروع شده است و به مدت ده روز تا 29 دی ادامه دارد و یش بینی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار وعده غذای نذری در حاشیه شهر مشهد

توزیع 100 هزار وعده غذای نذری در حاشیه شهر مشهد