مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 19:402021-01-14سياسي

عملیات آسفالت معابر 150 روستای لرستان تا پایان امسال انجام می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، گفت: با اختصاص 23 میلیارد تومان اعتبار، عملیات آسفالت معابر 150 روستای استان تا پایان امسال انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود رضایی امروز پنج شنبه در جلسه با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ 23 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی در لرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این اعتبار ابلاغی برای قیر مصرف مستقیم است، افزود: با جذب این اعتبار عملیات آسفالت معابر 150 روستای استان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، فرصت جذب این اعتبار را تا پایان سال جاری عنوان کرد و گفت: با کمک و حمایت های مسئولین استانی در راستای جذب این اعتبار ابلاغی، عملیات بهسازی معابر روستایی استان اجرایی خواهد شد.

رضایی با اشاره به بازسازی و بهسازی 10 هزار و 400 واحد مسکن روستایی لرستان در سال جاری، تصریح کرد: 570 میلیارد تومان تسهیلات و 114 میلیارد تومان کمک بلاعوض در راستای مقاوم سازی این واحدها به متقاضیان این طرح پرداخت خواهد شد.

وی، میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور را 50 درصد عنوان کرد و افزود: با اتمام عملیات بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی در دست اجرا، میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی با ثبت رکوردی جدید به 90 درصد افزایش خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آسفالت معابر 150 روستای لرستان تا پایان امسال انجام می شود

عملیات آسفالت معابر 150 روستای لرستان تا پایان امسال انجام می شود