مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 22:102021-01-14سياسي

بررسی ظرفیت های «پارسیلون» خرم آباد در مجمع تشخیص مصلحت نظام/ ایجاد 4000 شغل


ظرفیت های «پارسیلون» خرم آباد برای تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی می شود تا در صورت تایید، زمینه ایجاد چهار هزار شغل در لرستان فراهم شود.

- خرم آباد- پرونده پارسیلون خرم آباد برای تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی می شود تا در صورت تایید این امر، زمینه ایجاد چهار هزار شغل در لرستان فراهم شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کارخانه پارسیلون خرم آباد، اظهار داشت: پارسیلون خرم آباد نماد صنعت استان لرستان بوده است.

پارسیلون منطقه ویژه اقتصادی می شود؟ وی با اشاره به اینکه پارسیلون به دلیل عدم اهلیت سرمایه گذاری که آن را تحویل گرفته است، امروز به این روز افتاده است، عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از طریق مجمع تشخیص مصلحت نظام، کار در رابطه با این کارخانه پیش رفته است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته پارسیلون خرم آباد با تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی، تعیین تکلیف شود.

4 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود ویسکرمی، تاکید کرد: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی و همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبدیل این صنعت به منطقه ویژه اقتصادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ظرفیت های «پارسیلون» خرم آباد در مجمع تشخیص مصلحت نظام/ ایجاد 4000 شغل

بررسی ظرفیت های «پارسیلون» خرم آباد در مجمع تشخیص مصلحت نظام/ ایجاد 4000 شغل