مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 04:352021-01-15سياسي

امتیازات قانونی برای زندانیان فعال در حوزه حرفه آموزی و اشتغال


رییس سازمان زندان ها در بازدید از زندان تربت جام گفت: امتیازات و ارفاقات قانونی به مددجویانی تعلق می گیرد که در حوزه اشتغال فعال باشند.

- رییس سازمان زندان ها در بازدید از زندان تربت جام گفت: امتیازات و ارفاقات قانونی به مددجویانی تعلق می گیرد که در حوزه اشتغال فعال باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی حاج محمدی در دومین برنامه سفر به استان خراسان رضوی شامگاه پنج شنبه از زندان تربت جام بازدید کرد.

رییس سازمان زندان ها با اشاره به اهمیت آموزش های فرهنگی در فرایند اصلاح و تربیت گفت: برنامه های فرهنگی وقتی موثر خواهد بود که کاربردی و بر اساس نیازسنجی های دقیق طرح ریزی و اجرا شود.

وی با تاکید بر اهمیت بکارگیری زندانیان واجد روحیه اخلاقی خوب به عنوان همیاربند گفت: نباید اجازه دهید افرادی که تنها ویژگی آنان زور بازو است خود را به عنوان همیاربند(وکیل بند) به سایر زندانیان تحمیل کنند بلکه باید افرادی انتخاب شوند که با سعه صدر و اخلاق خوب حامی زندانیان و پیگیر مشکلات آنان باشند.

رییس سازمان زندان ها بیکاری را آفت اصلاح و تربیت عنوان کرد و گفت: اشتغال و فعالیت های حرفه آموزی عامل رشد شخصیت و زمینه ساز بازگشت به زندگی سالم است.

در این بازدید که از ساعت 18 آغاز شد رییس سازمان زندان ها شام را در کنار زندانیان افغان صرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیازات قانونی برای زندانیان فعال در حوزه حرفه آموزی و اشتغال

امتیازات قانونی برای زندانیان فعال در حوزه حرفه آموزی و اشتغال