مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 05:352021-01-15سياسي

هشدار توام بانگرانی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا البرز


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با ابراز نگرانی از احتمال اوج گیری دوباره کرونا به دلیل عادی انگاری این ویروس خطرناک، نسبت به بی توجهی به پروتکل ها و انجام سفرها به مناطق قرمز و نارنجی شمال کشور هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علیرضا سلیمانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با اینکه طی سه هفته اخیر شاهد سیر نزولی ابتلا و تعداد بستری های کووید 19 در استان بودیم اما اکنون شمار مبتلایان در حال افزایش است.

وی ادامه داد: شمار بستری های 24 ساعته در بیمارستان های استان البرز تا اواسط هفته جاری به زیر 280 نفر رسید اما اکنون به بیش از 320 نفر افزایش یافته که نگران کننده است.

اکنون روزانه بین 40 تا 55 بیمار کووید 19 دربیمارستان های البرز پذیرش می شوند در حالی که تا اوایل هفته جاری شمار پذیرش شدگان روزانه به حدود 30 نفر کاهش یافت.

سلیمانی با اشاره به تعطیلات پیش رو گفت : اگر سفرهای مردمی در این تعطیلات و هفته های آینده بیشتر شود باید منتظر موج بعدی کرونا در البرز و سایر نقاط کشور بود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه بخش عمده شهرستان های شمال کشور قرمز و نارنجی کرونایی است، افزود: باید مسیرهای شمالی کشور بر روی گردشگران بسته شود و نظارت ها بر این مسیر ها افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار توام بانگرانی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا البرز

هشدار توام بانگرانی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا البرز