مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 06:102021-01-15ورزشي

خیرآبادی: سفر دبیر به کردستان چندین میلیارد آورده برای کشتی داشت


رییس هیأت کشتی استان کردستان و مربی اسبق تیم ملی گفت: حضور رییس فدراسیون در این خطه برای تاریخ کشتی این استان بی نظیر و ارزشمند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمشید خیرآبادی رییس هیأت کشتی استان کردستان با بیان این مطلب افزود: پیش از حضور دبیر در کردستان به این موضوع اعتقاد داشتم که وی فردی توانمند است اما وقتی که از نزدیک فعالیت وی را دیدم و احساس کردم این را بدون هیچ کم و کاستی و از ته دل می گویم که همچنین آدمی در ایران انگشت شمار است.

وی ادامه داد: به نظر من سفرهای استانی وی به اندازه تاریخ کشتی به استان ها خدمات می رساند و از این موضوع ناراحتم که چرا اولین استانی نبودیم که دبیر در آن حضور نداشته است و باید شخصاً سریع تر پیگیر این کار می شدم.

رییس هیأت کشتی استان کردستان تصریح کرد: رییس فدراسیون 2 روز مهمان ما بودند و 16 جلسه کاری را انجام دادند که بی سابقه بود.

وی در مورد دستاوردهای سفر رییس فدراسیون کشتی به کردستان گفت: در کل ارزش سالن هایی که در اختیار ما قرار گرفت و کمک هایی که قرار شده است به ما بشود چندین میلیارد برای کشتی استان آورده دارد.

خیرآبادی اظهار داشت: مقرر شد یک سالن ورزشی از سوی اداره ورزش و جوانان استان و یک سالن دیگر از سوی ورزش و جوانان شهرستان قروه در اختیار هیأت قرار گیرد که چندین میلیارد ارزش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرآبادی: سفر دبیر به کردستان چندین میلیارد آورده برای کشتی داشت

خیرآبادی: سفر دبیر به کردستان چندین میلیارد آورده برای کشتی داشت