مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 06:152021-01-15بين الملل

21 هزار نیروی گارد ملی در پایتخت آمریکا مستقر می شوند


یک فرمانده گارد ملی آمریکا اعلام کرد که برای تأمین امنیت مراسم تحلیف رییس جدید این کشور حدود 21 هزار نیروی گارد ملی در شهر واشنگتن دی.

سی.

مستقر خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ژنرال دانیل هاکنسون از فرماندهان گارد ملی ایالات متحده روز پنج شنبه در دیدار با مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که تا کنون حدود 7000 نیروی گارد ملی برای حفظ امنیت نهادهای فدرال در شهر واشنگتن دی.

سی استقرار یافته است.

این مقام گارد ملی آمریکا در ادامه افزود که تا زمان برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور جدید این کشور- که قرار است روز بیستم ژانویه در پایتخت سیاسی آمریکا برگزار شود- تعداد نیروهای گارد ملی به 21 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

به گفته این مقام نظامی- امنیتی، نیروهای گارد ملی آمریکا برای انجام هر مأموریت محوله مسلح و مجهز هستند.

ژنرال هاکنسون همچنین به مایک پنس اطمینان خاطر داد که گارد ملی آمریکا تأمین کننده امنیت، ارتباطات، آماد و هماهنگی با همه نهادها خواهد بود.

گفتنی است که روز ششم ژانویه 2021 همزمان با برگزاری نشست مشترک کنگره برای تأیید آرای الکترال و اعلام پیروزی بایدن در انتخابات 2020، گروهی از هواداران ترامپ با حمله به ساختمان کنگره و درگیری با نیروهای پلیس- که به مرگ پنج تن و تخریب و غارت گسترده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار نیروی گارد ملی در پایتخت آمریکا مستقر می شوند

21 هزار نیروی گارد ملی در پایتخت آمریکا مستقر می شوند