مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 06:402021-01-15فرهنگي

«گرگاس ها» همزمان با «فجر» به صحنه می رود/ بحران آلودگی پس از کرونا!


حمیدرضا نعیمی اعلام کرد نمایش «گرگاس ها» را هم زمان با آغاز سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می برد.

- حمیدرضا نعیمی اعلام کرد نمایش گرگاس ها را هم زمان با آغاز سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می برد.

حمیدرضا نعیمی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر درباره وضعیت و زمان اجرای نمایش گرگاس ها به عنوان جدیدترین اثر نمایشی خود، به خبرنگار مهر گفت: به دلیل اینکه بودجه مدنظر برای ساخت دکور، لباس و هزینه های تبلیغات نمایش دیر به دست مان می رسد، در حال حاضر باید به تمرین های نمایش ادامه دهیم.

خیلی دوست داشتم در روزهای اول بازگشایی مجدد سالن های تئاتر نمایش را به صحنه ببرم ولی چون بودجه به موقع در اختیارمان قرار نگرفت، این امر میسر نشد.

وی در ادامه تأکید کرد: اگر همه موارد نمایش به موقع آماده شود خوشحال می شوم که قبل از شروع سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نمایش را روی صحنه ببرم در غیر این صورت همزمان با جشنواره اجرای عمومی نمایش گرگاس ها را آغاز خواهیم کرد.

نعیمی درباره اینکه آیا احتمال تغییری در وضعیت طراحی و اجرای نمایش گرگاس ها با توجه به اینکه بودجه مورد نیاز دیر در اختیار گروه قرار می گیرد وجود دارد یا نه، اظهار کرد: ترجیح دادم نه تنها از ایده های قبلی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گرگاس ها» همزمان با «فجر» به صحنه می رود/ بحران آلودگی پس از کرونا!

«گرگاس ها» همزمان با «فجر» به صحنه می رود/ بحران آلودگی پس از کرونا!