مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 07:152021-01-15سياسي

نگاه حمایتی کمیسیون انرژی مجلس به تکمیل پروژه‎های نفتی خارگ


نائب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی های صورت گرفته عزم کمیسیون بر این است که با حمایت مادی، معنوی از صنعت و کارکنان آن گام بلندی در توسعه و پیشرفت کشور بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جزیره خارگ، حجت الاسلام موسی احمدی در حاشیه سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس به جزیره خارگ اظهار داشت: یکی از برنامه های اصولی و اساسی کمیسیون ها در مجلس بازدید از مناطقی است که زیر مجموعه وزارتخانه مرتبط باکمیسیون های تخصصی است.

  نائب رییس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: این بازدیدها ثمرات و سود زیادی دارد که باعث تقویت روحیه کارکنان و بررسی مشکلات و آسیب های آنان از نزدیک می شود.

 نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از استراتژیهای مهم ما در این بازدید انعکاس موقعیت استان بوشهر مخصوصاً جزیره خارگ که منبع و منشا صادرات است می باشد.

احمدی بیان کرد: با توجه به تحریم های موجود و فشار حداکثری با اقدامات و نواوری که ما امروز در پایانه های نفتی ایران و شرکت نفت فلات قاره دیدیم تمام برنامه های دشمن برای جلوگیری از صادرات نفت ناکام خواهد ماند.

نائب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روزی خواهد رسید که کشورهای معاند تسلیم اراده قوی مردم عزیز ما مخصوصا نخبگان صنعت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه حمایتی کمیسیون انرژی مجلس به تکمیل پروژه‎های نفتی خارگ

نگاه حمایتی کمیسیون انرژی مجلس به تکمیل پروژه‎های نفتی خارگ