مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 07:402021-01-15سياسي

تعویق 10 ماهه مسابقات داخل سالن کوراش آسیا


با توجه به شیوع پاندومی کرونا در بیشتر کشور ها و عدم واکسیناسیون، ششمین دوره ی مسابقات داخل سالن کوراش آسیا به تعویق افتاد.

- کوروش خسرویار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بجنورد، اظهار کرد: در جلسه ای که بین شورای المپیک آسیا و ستاد برگزاری ششمین دوره ی مسابقات داخل سالنکوراش آسیا در تایلند برگزار شد ، این مسابقات تا اسفند سال 1400 به تعویق افتاد.

وی افزود: طبق برنامه این مسابقات باید در اردیبهشت سال 1400 برگزار می شد که با تاخیر 10 ماهه در اسفند همین سال برگزار خواهد شد.

دبیر انجمن کوراش ایران تصریح کرد: دلیل اصلی این تعویق، شیوع بیماری کرونا است و با توجه به اینکه طبق قوانین باید در 50 درصد کشورهای حاضر در مسابقات واکسیناسیون انجام شده باشد اما هنوز این کار در اکثر کشورها به حد نرمالی نرسیده و یا هیچ واکسیناسیونی انجام نشده است، تصمیم بر این شد این تعویق انجام شود.

وی گفت: دلیل دیگر به تعویق افتادن این مسابقات این است که تایلند، محل برگزاری مسابقات نیز با افزایش شدید همه گیری کرونا مواجه شده است و این نگرانی وجود دارد حضور توریست از کشورهای مختلف برای تماشای این مسابقات خطرآفرین را داشته باشد.

انتهای پیام/ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق 10 ماهه مسابقات داخل سالن کوراش آسیا

تعویق 10 ماهه مسابقات داخل سالن کوراش آسیا