مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 08:052021-01-15ورزشي

توضیحات مدیرکل در خصوص هیات ورزش های سه گانه چهارمحال و بختیاری


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سرپرست هیئت سه گانه اختیار تام دارد، گفت: اگر ستاد کرونا اجازه برگزاری مسابقات را صادر کند مشکلی برای اعزام تیم سه گانه استان برای مسابقات نداریم.

- حمید کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در راستای مشکلات هیئت ورزش سه گانه استان، گفت: در گذشته این رشته یکی از رشته های مدال خیز استان بود اما با پایان یافتن زمان مدیریت رییس هیئت مشکلاتی ایجاد شد که تشکیل مجمع جدید را از فدراسیون خواستار شدیم و این موضوع را نیز در روزنامه منتشر نمودیم.

مدیرکل ورزش وجوانان چهارمحال وبختیاری افزود: اما فدراسیون شیوع ویروس کرونا را بهانه کرد تا علاقه مندان به این ورزش زمان بیشتری برای نامزد شدن در انتخاب رییس هیئت داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای رفع این مشکل چندین بر با فدراسیون نامه نگاری شده است، افزود: فدراسیون در جریان مشکلات این هیئت قرار گرفته اما هنوز جواب نامه های ما را نداده است که این امر مانعی برای فعالیت هیئت سه گانه استان نمی باشد زیراکه این ورزش در حال حاضر سرپرست دارد و مشکل یا مانعی برای انجام تمرینات وجود ندارد.

کریمی با اشاره به اینکه سرپرست هیئت اختیار تام دارد و تفاوتی با رییس هیئت ندارد، تصریح کرد: در مورد بیان مشکلات هیئت سه گانه کمی اغراق شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیرکل در خصوص هیات ورزش های سه گانه چهارمحال و بختیاری

توضیحات مدیرکل در خصوص هیات ورزش های سه گانه چهارمحال و بختیاری