مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 08:352021-01-15سياسي

تصرف اراضی پارک جنگلی بنوار ناظر اندیمشک و سکوت مسؤولان


در حالی که فعالان اجتماعی و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان اندیمشک به دنبال توقف تصرف در اراضی پارک جنگلی بنوار ناظر هستند برخی مسئوولان و دستگاه های مدعی در این اراضی از اتفاقات پیش آمده اظهار بی اطلاعی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان اندیمشک، اخیراً در شهرستان اندیمشک عده ای به عنوان مالک اقدام به تصرف و دیوار کشی بخشی از اراضی پارک جنگی بنوار ناظر کردند که این اتفاق با واکنش های زیادی از سوی مردم و دانشجویان مواجه شده است.

حدود 22.

8 درصد این اراضی، جزو پلاک 11 اوقاف به شمار می روند(موقوفه حاج صفی) و مابقی مربوط به دستگاه های اجرایی شهرستان است که پس از دیوارکشی بخشی از این ارضی توسط متصرفین، مسوول حقوقی اداره اوقاف با طرح شکوایه از طریق دادگاه پیگیر این موضوع می شود اما دیگر دستگاه ها به عنوان متولی و مدعی در این اراضی براساس تحقیقات میدانی خبرنگار فارس تا امروز ظاهرا هیچ گونه حساسیتی به این موضوع نشان نداده اند.

نامه شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی به دادستان بر همین اساس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان اندیمشک نیز  با نگارش نامه ای از دادستان تقاضای ورود به موضوع زمین خواری و تصرف غیر قانونی هزاران متر زمین در بنوار ناظر را خواستار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرف اراضی پارک جنگلی بنوار ناظر اندیمشک و سکوت مسؤولان

تصرف اراضی پارک جنگلی بنوار ناظر اندیمشک و سکوت مسؤولان